Погода от Метеоновы по г. Херсон
sapoga51@ukr.net

Загальна кількість переглядів сторінки

Дистанційне навчання 3



6 клас

ІНСТРУКТИВНА КАРТКА ДО ПРАКТИЧНОЇ РОБОТИ № 8

ТЕМА: ПОЗНАЧЕННЯ НА КОНТУРНІЙ КАРТІ КОРДОНІВ НАЙБІЛЬШИХ ДЕРЖАВ ТА СТОЛИЦЬ.

Мета: закріпити знання учнів про найбільші держави світу та їх столиці; сформувати в учнів просторове уявлення про розташування найбільших держав світу; адміністративний устрій України; удосконалювати вміння працювати з політичною картою світу, адміністративною картою України Обладнання: контурні карти, атлас для 6 класу, інструктивні картки до практичної роботи.

ХІД РОБОТИ:

Завдання №1: (за правильно виконане завдання 4 бали)

За політичною картою півкуль знайдіть, позначте та підпишіть на контурній карті країни та столиці країн:

Канада (Оттава); США (Вашингтон); Мексика (Мехіко); Бразилія (Бразиліа); Аргентина (Буенос – Айрес); Велика Британія (Лондон); Франція (Париж); Німеччина (Берлін); Італія (Рим); Туреччина (Анкара); Росія (Москва); Індія (Нью – Делі); Китай ( Пекін); Японія (Токіо); Австралія (Канбера).

Завдання №2: (за правильно виконане завдання 4 бали)

За адміністративною картою України визначте і нанесіть на контурну адміністративну карту України:

кордони України;

столицю України;

кордони сусідніх держав, підпишіть їх;

столиці сусідніх держав, підпишіть їх.

Завдання №3: (за правильно виконане завдання 4 бали)

Дайте характеристику географічного положення України, використовуючи політичну карту Європи. 


 7 клас

ІНСТРУКТИВНА КАРТКА ДО ПРАКТИЧНОЇ РОБОТИ № 10

ТЕМА: ПОЗНАЧЕННЯ НА КОНТУРНІЙ КАРТІ НАЗВ ОСНОВНИХ ГЕОГРАФІЧНИХ ОБ’ЄКТІВ ЄВРАЗІЇ.

Мета: позначити на контурній карті назви основних географічних об’єктів Євразії, вивчити та вміти показувати на географічних картах.

Обладнання: інструктивні картки до практичних робіт для 7 класу, зошит для практичних робіт, атлас для 7 класу, контурні карти, проектоване завдання роботи на дошці.

Запам’ятайте! Всі підписи на контурній карті виконуються друкованими літерами, чітко, акуратно, так, як на фізичній карті атласу, та позначаються такими скороченнями:

влк.(вулкан); вдсп.(водоспад); вдсх.(водосховище); м.(море); г.(гора); п – ів.(півострів); оз.(озеро); о.(острів); о – ви.(острови). 

Хід роботи:

Завдання № 1 (за правильно виконане завдання 3 бал).

Позначте й підпишіть на контурній карті «Євразія. Фізична карта».

Крайні точки: мис Рока, мис Дежньова, мис Челюскін, мис Піай.

Моря:. Північне, Балтійське, Середземне, Чорне, Азовське, Баренцове, Східносибірське, Жовте, Японське, Берингове, Південнокитайське, Аравійське.

Затоки: Біскайська, Бенгальська, Перська.

Протоки: Дарданелли, Босфор, Ла – Манш, Гібралтарська, Берингове.

Острови: Великобританія, Ірландія, Шпіцберген, Нова Земля, Сахалін, Японські, Великі Зондські (Калімантан, Суматра, Ява), Філіппінські.

Півострови: Скандинавський, Піренейський, Апеннінський, Балканський, Таймир, Чукотський, Камчатка, Корея, Індокитай, Малакка, Індостан, Аравійський.

Завдання № 2 (за правильно виконане завдання 3 бал).

Позначте й підпишіть на контурній карті «Євразія. Фізична карта».

Рівнини: Східноєвропейська, Західносибірська, Велика Китайська.

НизовиниПрикаспійська, Індо – Гангська, Месопотамська.

Плоскогір’я: Декан, Середньосибірське.

Нагір’я: Тибет, Іранське.

Вулкани: Гекла, Везувій, Ключевська Сопка, Фудзіяма.

Гори: Альпи, Піренеї, Апенніни, Карпати, Скандинавські, Уральські, Кавказ, Тянь – Шань, Гімалаї (г. Джомолунгма).

Завдання № 3 (за правильно виконане завдання 3 бал).

Позначте й підпишіть на контурній карті «Євразія. Фізична карта».

РічкиРейн,  Дунай, Дніпро, Волга, Об, Єнісей, Лена, Амур, Хуанхе, Янцзи, Меконг, Ганг, Інд, Євфрат, Тигр.

Озера: Каспійське, Женевське, Ладозьке, Байкал, Мертве море.

Пустелі: Каракуми, Гобі, Руб – ель – Халі

Завдання № 4 (за правильно виконане завдання 3 бал).

Позначте й підпишіть на контурній карті «Євразія. Політична карта» держави та їх столиці – Україна (Київ), Росія (Москва), Німеччина (Берлін), Франція (Париж), Велика Британія (Лондон), Італія (Рим), Китай (Пекін), Індія (Нью – Делі), Японія (Токіо). 


7 клас

ПРАКТИЧНА РОБОТА № 8


Тема. Позначення на контурній карті назв основних географічних об’єктів Антарктиди.

Мета. Позначити на контурній карті назви основних географічних об’єктів Антарктиди, вивчити та вміти показувати їх на географічних картах, точно вживати дану географічну номенклатуру, вміти творчо використовувати картографічний матеріал.

Обладнання. Фізична карта Антарктиди, контурна карта Антарктиди, олівці.

Завдання 1.1. Позначте прапорцем на контурній карті Південний полюс і підпишіть Південне полярне коло. Як таке географічне положення вплинуло на природу материка? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .………………..

Не забувайте записувати і пояснювати вибрані вами умовні знаки в умовних позначеннях. Завжди використовуйте їх.

Завдання 1.2. Позначте лінією кордон Антарктики, який умовно проходить між 53° і 60° пд.ш.

Завдання 1.3. У якій півкулі, Західній чи Східній, берегова лінія Антарктиди більш порізана? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ………………………………...

Завдання 2.1. Позначте на контурній карті назви географічних об’єктів Антарктиди:

океани – Тихий, Атлантичний, Індійський;

моря – Уедделла, Росса, Беллінсгаузена;

півострів – Антарктичний;

вулкан – Еребус;

гори – Трансантарктичні, Елсуерт;

льодовик – Росса;

течії – Західних Вітрів (холодна);

наукові станції – Академік Вернадський, Восток, Амундсен-Скотт, Сьова, Новолазарєвська, Галлі, Мусон, Дейвіс, Мирний, Кейсі. 



Географія                                                                                                               9 клас

Підсумковий урок з розділу «Третинний сектор економіки»

І рівень
Виберіть одну правильну відповідь
1. Чи вірне твердження: «Під прапором Ліберії та Панами плавають сотні великих суден промислово розвинених країн світу»?
а) вірне;                                                                      б) невірне.
2. Поясніть, що є міжнародною торгівлею:
А. співвідношення між імпортом двох країн.              В. співвідношення між різними групами товарів;
Б. співвідношення між товарами і послугами;            Г. співвідношення між експортом і імпортом.
3. Основна частина міжнародного туристичного обміну (близько 70%) припадає на подорожі:
а) з метою розваг і відпочинку;                                  в) з комерційною метою;
б) з метою поліпшення здоров'я;                                г) з науковою метою.
4. Торговельний баланс це:
А різниця між експортом та імпортом                                   В вивезення товарів за кордон
Б ввезення товарів у країну з-за кордону
                               Г річний показник суми експорту до імпорту.
5. Зазначте, який морський порт є найпотужнішим в Україні:
а) Одеса;                                                                                в) Бердянськ;
б) Ізмаїл;                                                                                г) Миколаїв.
6. Найдовшими судноплавними річками світу є:
А Ганг, Волга, Лена, Тиса, Дунай                                          В Хуанхе, Міссісіпі, Волга, Рейн,  Дунай
Б Амазонка, Меконг, Ніл, Міссісіпі, Десна
                             Г Рейн,  Дніпро, Ганг, Південний Буг, Міссісіпі
ІІ рівень
Виберіть три правильні відповіді
7. Зазначте світові фінансові центри
А) Нью-Йорк                                                             Д) Будапешт
Б) Гонконг                                         
                        Е) Тель-Авів
В) Прага                                            
                        Є) Штутгарт
Г) Лондон
8. Метрополітени в Україні діють у містах:
а) Львові;                                                                    д) Дніпрі;
б) Харкові;                                                                  е) Одесі;
в) Києві;                                                                      є) Херсоні.
г) Донецьку;
9. Що перешкоджає туризму: 
а.       військовий конфлікт
б.      розвиток транспорту
в.      політична нестабільність
г.       підвищення рівня життя
д.      епідемія
ІІІ рівень
Установіть відповідність
10.Установіть відповідність між мегаполісами світу та їх розташуванням.
1
А
2
Б
Велика Британія
3
В
4
Лон-Лів
Г


Д
Китай
11. Установіть відповідність між назвами країн і всесвітньо відомими курортами.
1
Індонезія
А
Гавайські острови
2
Індія
Б
Дубай
3
США
В
Балі
4
ОАЕ
Г
Гоа
5

Д
Сардинія

12. Установіть відповідність між назвами країн та об’єктами Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО, які в них розташовані.


1) Бразилія;    
                                               а) гейзери в Єллоустоунському національному парку;
2) Росія;                                                         б) собор святої Софії та прилеглі чернечі будівлі, Києво-Печерська лавра;
3) Україна;                                                     в) Озеро Байкал;
4) США                                                          г) Мертве море;
                                                                       д) водоспад Ігуасу.
ІV рівень 
13.  Жителі Великої Британії дали згоду на вихід з ЄС. Назвіть можливі причини цього рішення.